zobacz mapę w dużej rozdzielczości

Strona główna forum  »  Komnata dowodzenia  »  Kompedium

Delirium

Miejsce, w którym znajdują się najważniejsze informacje. Jeśli potrzebujesz informacji o rasach, miejscach czy jakiś przedmiotach, zajrzyj tutaj.

Delirium

Delirium
Nadnaturalne szaleństwo ogarniające ludzi na widok wilkołaka/wampira w formie bestii lub ich przemiany.

Delirium może wpłynąć na każdego człowieka, który zobaczy bestię w jej pełnej postaci. Nie jest to moc, którą można aktywować lub dezaktywować. Jej działanie jest stałe i pasywne.
Gdy człowiek ujrzy wilkołaka/wampira w postaci Garou/Bestii znajdzie się pod wpływem Delirium w takim stopniu, na jaki wskazuje jego Siła Woli. Może uciec w popłochu, zwinąć się w kłębek czy być gotowy na walkę.
Delirium jest najsilniejsze w patronacie wilkołaka (-1 do siły woli).

    Poniżej są efekty działania delirium zależne od poziomu Siły Woli:
  • * - Nie posiadają choćby najmniejszej ochrony przed działaniem Delirium. Może dostać ataku katatonii, ataku serca, ulec zwierzęcym instynktom czy chować się w najciemniejszym miejscu z płaczem.
  • ** - Delirium wpływa na osobę tak, jak strach na zwierzętach stadnych. Najpewniej będą próbowali uciec, nie będą do końca kontrolować swoich poczynań. Próby działań takich jak: wspinanie się na ogrodzenie czy próba rzucenia zaklęcia ma duże szansy niepowiedzenia. Osoba może mieć problem z przypomnieniem sobie wszystkiego z wydarzeń podczas trwania delirium.
  • *** - Postać w nieznacznym stopniu kontroluje swój strach i jest w stanie coś wymyślić. Przebywanie jednak przy bestii wywołuje u takiej postaci duży niepokój i strach. Nie będzie mogła taka postać wymyślić żadnego skomplikowanego planu czy działania.
  • **** - Tacy ludzie dysponują ponad przeciętną siłą woli, która niestety nie wystarcza aby w pełni oprzeć się działaniu delirium. Są w stanie przebywać i współpracować z wilkołakiem/wampirem, ale nadal ogarnia ich lęk.
  • *****- Najrzadziej spotykana grupa ludzi o niemalże stalowych nerwach. Są w stanie zapanować nad lękiem. Osoba zachowuje w pamięci wydarzenia podczas trwania delirium.

Jeśli wilkołak/wampir wywoła delirium w tłumie ludzi, jego wpływ może stać się wypaczony i tłum zamiast uciekać może ze wściekłością zaatakować. Poszczególne osoby jednak mogą mieć potem problem z przypomnieniem sobie tego co zaszło.

******
Czas trwania Delirum zmniejsza się co 3 posty o 1 kropkę siły woli. Maksymalnie do 3 kropek czyli do poziomu:
*** - Postać w nieznacznym stopniu kontroluje swój strach i jest w stanie coś wymyślić. Przebywanie jednak przy bestii wywołuje u takiej postaci duży niepokój i strach. Nie będzie mogła taka postać wymyślić żadnego skomplikowanego planu czy działania.


Jeśli osoba już posiada 3 kropki Siły Woli czas wyżej wymieniony nie ma na nią wpływu i cały czas Delirium działa na tym poziomie. Osoby z wyższą Siłą woli również nie są uwzględnione w czas działania.

Delirium przestaje działać faktycznie dopiero po zmianie przez wilkołaka/wampira postaci na postać ludzką.

***

Wilcza Krew i Delirium
Osoba Wilczej Krwi - Jest to ktoś kto miał w przeszłości przodka wilkołaka. Może to być kilka pokoleń do tyłu lub rodzic może nim być. Osoba wilczej krwi, to osobniki, które nie wykazują wilkołaczych cech ani nie przemieniają się kiedy przychodzi dogodny do tego czas. Może zostać przebudzona i stać się wilkołakiem.


Osoby mające w sobie Wilczą Krew w czasie działania delirium otrzymują +1 do siły woli.

Posiadacze silnej woli, którzy są pod opieką wilkołaka, mogą być świadomi w pełni natury swego rodzica, dziecka, kochanka, rodzeństwa itp. Otrzymują dodatkowy punkt Siły Woli. Tyczy się jednak to osób faktycznie żyjących wśród wilkołaków/wampirów. Osoby, które raz na jakiś czas go widują nie wliczają się do tego grona.

Delirium a magiczne stworzenia
Przeistoczenie wampirów uwalnia umysły tych stworzeń przed działaniem Delirium. Nie oznacza to braku leku przed wilkołakiem. Reakcja ta jednak nie jest przymusowa ani wywołana przez umiejętności.

Czy można jakoś zwiększyć odporność na Delirium?
Wilkołacze rytuały są w stanie zwiększyć lekko odporność na działanie delirium. Do tego można wytworzyć lub uzyskać amulety, które zwiększa siłę woli w trakcie działania tej umiejętności. Tak samo tego typu eliksiry. Nie da się jednak całkowicie pozbyć się go, a tylko zminimalizować do maksimum.
Tkacz Losu
Administrator
Avatar użytkownika
MG
Karta Postaci
Poziom Życia:
   100%
Poziom Mocy:
   100%

Powrót do Kompedium

cron
{ MCHAT_ENABLE }
{ MCHAT_COPYRIGHT }








  • Czarodzieje
  • Zmiennokształtni
  • Wampiry
  • Zimowe Wilki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Kto przegląda forum

Forum przegląda 1 użytkownik :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (dane z ostatnich 5 minut)